Угода користувача та правила програми Aroma Friends

Шановний користувач,
нижче викладені Правила користування мобільним додатком (далі – Додаток), який призначений для участі у бонусній програмі Aroma Friends (далі – Бонусна програма).
Здійснивши процедуру реєстрації та/або авторизації і починаючи використовувати Додаток, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування (далі – Правила) та розумієте їх зміст. Тому ми рекомендуємо вам повністю ознайомитися з Правилами, прочитавши їх до кінця. Якщо у вас виникли питання щодо змісту Правил, ви можете надіслати лист за адресою: AromaFriends@aromakava.ua. Якщо ви не згодні з будь-яким положенням з Правил, ви повинні видалити Додаток з мобільного пристрою.
Дані Правила є публічним договором в розумінні статті 633 Цивільного кодексу України, сторонами якого виступають Компанія та Користувачі.

Для повного та однозначного розуміння Правил терміни, які будуть вживатися далі, використовуються в такому значенні.
Додаток – мобільний додаток «Aroma Kava», до якого Компанія надає доступ для скачування в App Store і Google Play, і який є інтерфейсом для Бонусної програми.
Бонусна програма – спеціальна програма лояльності Aroma Friends від Компанії для Користувачів, що полягає в можливості отримання бонусів за здійснення покупок продукції в кав’ярнях Компанії.
Бонус – заохочення у вигляді Зірки або у вигляді знижки від вартості продукції кав’ярень Компанії.
Зірка – бонус, який Користувач може отримати та накопичувати шляхом купівлі продукції в кав’ярнях Компанії та в подальшому може використовувати задля отримання заохочень в кав’ярнях Компанії.
Акаунт – інтерфейс та сукупність ідентифікуючих даних, за допомогою яких Користувач отримує доступ до Додатку.
Політика конфіденційності – окремий документ, який регламентує правила забезпечення конфіденційності, процедуру реєстрації, збору, зберігання і використання персональних даних в процесі використання Додатку.
Інші терміни, не позначені вище, визначаються відповідно до українського законодавства.

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Для використання Додатку та участі в Бонусній програмі Користувачеві необхідно встановити Додаток на свій мобільний пристрій.
1.2. Для реєстрації в Додатку та Бонусній програмі Користувач обов’язково надає таку інформацію щодо себе: ім’я, стать, номер мобільного телефону, дата народження та пароль. Також за власним бажанням Користувач після реєстрації може вказати власну електронну адресу в особистому профілі.
1.3. Користувач розуміє, що він самостійно несе відповідальність за коректність даних, які використовуються ним для реєстрації та подальшої авторизації в Додатку.
1.4. Користувач може мати лише 1 (один) Акаунт в Додатку.
1.5. Компанія зберігає і використовує дані про Користувача у відповідності з чинним законодавством України та Політикою конфіденційності, з текстом якої можна ознайомитись за посиланням: aromakava.ua/privacy-policy.
1.6. Користувач зобов’язується дотримуватись цих Правил, своєчасно ознайомлюватись з їх чинною редакцією за посиланням aromakava.ua/rules/, а також використовувати Додаток добросовісно.

2. ЗАГАЛЬНІ УМОВИ БОНУСНОЇ ПРОГРАМИ
2.1. Бонусна програма діє виключно в кав’ярнях Компанії, які беруть в ній участь та з переліком яких можна ознайомитись в Додатку. Додаток також надає можливість знайти найближчу кав’ярню Компанії, в якій діє Бонусна програма, відносно географічної локації Користувача.
2.2. Бонусна програма передбачає 2 види Бонусів (знижки та Зірки) та відповідно 2 системи їх нарахування:
2.2.1. Знижкова система полягає в тому, що Користувач отримує 10% знижку* на деякі види продукції кав’ярень Компанії.
*В першу чергу здійснюється знижка у 10% на суму чеку та нараховується в повному обсязі – 10%. Залишкова вартість, згідно до умов надання знижки Арома Кава, округлюється у чеку відповідно до математичних законів до цілого числа. Саме тому фактичний розмір знижки може коливатися як в більшу, так і в меншу сторону від належних 10%.
2.2.2 Накопичувальна система полягає в тому, що Користувач, купуючи продукцію кав’ярень Компанії, отримує та накопичує Зірки, які в подальшому може використовувати в порядку, передбаченому Бонусною програмою. Детально умови отримання та використання Зірок в Бонусній програмі описані в розділі 3 цих Правил.
2.3. Користувач не може використовувати обидві системи нарахування Бонусів одночасно і має обрати одну з них в налаштуваннях свого Акаунту в Додатку.
2.4. Користувач може змінити одну систему нарахування Бонусів на іншу, але не частіше, ніж 1 разу на добу. Перехід з накопичувальної системи на знижкову має наслідком автоматичне анулювання Зірок Користувача та рівня програми.
2.5. В рамках Бонусної програми також діють спеціальні пропозиції (наприклад, додаткові знижки), які розповсюджуються безпосередньо в Додатку або за допомогою номеру телефону та/ або e-mail, які Користувач вказав під час реєстрації в Додатку. Спеціальні пропозиції можуть враховувати персональні вподобання Користувача та діють виключно для нього і не можуть передаватись іншим. Для використання спеціальних пропозицій необхідно ознайомитись з їх умовами та пред’явити баристі (працівнику) кав’ярні Компанії штрих-код з Додатку.
2.6. Всі Бонуси діють виключно для одного Користувача та не можуть бути продані, передані, подаровані чи будь-яким іншим способом надані будь-яким іншим третім особам.

3. УМОВИ ОТРИМАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ЗІРОК
3.1. Користувач може отримати Зірки виключно у випадку використання накопичувальної системи нарахування Бонусів та такими способами:
3.1.1. здійснюючи покупки за допомогою Додатку в кав’ярнях Компанії: по 1 (одній) зірці за кожну витрачену гривню, нараховану на Акаунт Користувача;
3.1.2. в результаті рекламних акцій Компанії, умовами яких може бути передбачено отримання Користувачами Зірок у випадку купівлі певних видів продукції кав’ярень Компанії та / або вчинення інших дій.
3.2. Користувач в накопичувальній системі Бонусної програми може знаходитись на одному з двох рівнів:
3.2.1. Синій рівень. На цей рівень Користувач потрапляє автоматично після реєстрації в Додатку.
3.2.2. Помаранчевий рівень. Для того, щоб перейти на цей рівень, Користувач повинен отримати 500 (п’ятсот) і більше Зірок протягом 1 (одного) календарного місяця. Для того, щоб залишатись на Помаранчевому рівні, Користувач має отримувати не менше 500 (п’ятиста) Зірок протягом кожного наступного місяця з дати переходу на Помаранчевий рівень. В іншому випадку Користувач автоматично повертається на Синій рівень.
3.3. Користувач може використовувати Зірки такими способами:
3.3.1. У випадку, якщо Користувач знаходиться на Синьому рівні, за кожні 340 (триста сорок) нових Зірок він може отримати 1 (один) напій з асортименту кав’ярні будь-якого розміру, з однією будь-якою смаковою добавкою, або 1 (одну) страву з асортименту кав’ярні, окрім певних видів напоїв або страв, з переліком яких можна ознайомитись в п. 3.3.3 цих правил;
3.3.2. У випадку, якщо Користувач знаходиться на Помаранчевому рівні:
• за кожні 290 (двісті дев’яносто) нових Зірок він може отримати 1 (один) напій з асортименту кав’ярні будь-якого розміру, з однією будь-якою смаковою добавкою, або 1 (одну) страву з асортименту кав’ярні, окрім певних видів напоїв або страв, з переліком яких можна ознайомитись в п. 3.3.3 цих правил;
3.3.3. За зірки не можна отримати наступні напої, страви та продукцію: страви кухні, які готуються кухарем на замовлення з меню; салатів та ланч-боксів з вітрини; макаруни; рослинне молоко; бутильовану продукцію; кави Арабіка Спешл та алкогольних напоїв;
3.4. Можливість використання Зірок способами, вказаними в п. 3.3. цих Правил буде відображена в Акаунті Користувача, а для безпосереднього використання Зірок необхідно пред’явити баристі (працівнику) кав’ярні Компанії штрих-код з Додатку.
3.5. Зірки використовуються виключно в рекламних цілях і не мають грошової вартості.

4. УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ДОДАТКУ
4.1. Компанія надає Користувачам Додаток для його безкоштовного скачування в AppStore і Google Play та забезпечує його функціонування з моменту установки і до моменту видалення з мобільного пристрою.
4.2. Користувач зобов’язується:
4.2.1. дотримуватися цих Правил і своєчасно ознайомлюватися з їх чинною редакцією за власною ініціативою;
4.2.2. використовувати функціонал Додатку добросовісно і не намагатись будь-яким чином втрутитись в роботу Додатку з ціллю порушити його нормальну роботу та/або отримання власної вигоди у спосіб, що суперечить цим Правилам та/або чинному законодавству України;
4.2.3. не змінювати Додаток, не декомпілювати його код і не використовувати стороннє програмне забезпечення чи будь-які інші технічні засоби, що можуть вплинути на роботу Додатку.
4.3. Компанія має право:
4.3.1. в односторонньому порядку заблокувати доступ Користувача до Додатку та / або відмовити Користувачеві в участі в Бонусній програмі у випадку, якщо Користувач:
• порушив положення цих Правил;
• має більше одного Акаунту;
• використовує свій Акаунт неналежним чином з ціллю обману, введеня в оману чи будь-яким іншим незаконним способом.
4.3.2. визнати незареєстрованим та / або недійсним для участі в Бонусній програмі будь-який Акаунт, що не використовується протягом 3 (трьох) років. Під невикористанням Акаунту слід розуміти неотримання Зірок;
4.3.3. в односторонньому порядку вносити зміни до цих Правил без попереднього повідомлення Користувача.

4.3.4. У разі відсутності покупок з використанням мобільного додатку "AROMA KAVA" протягом 12 (дванадцяти) місяців усі нараховані перед цим зірки (бонуси) вважаються протермінованими і Компанія залишає за собою право списати їх з рахунку учасника, попередньо (не менше ніж за 7 (сім) календарних днів) повідомивши про це Користувача через відправлення йому PUSH-повідомлення відповідного змісту.

4.4. УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ПОСЛУГИ “КАВА У КРЕДИТ”

4.4.1. Користувач має право отримати певні види напоїв або страв у кредит, окрім деяких видів напоїв або страв, з переліком яких можна ознайомитись в п. 3.3.3 цих правил, (“Напій” та “Страва” відповідно), у випадку нестачі Зірок на балансі особистого профілю.

4.4.2. Для того, щоб отримати кредит на Напій або Страву необхідно обов’язково мати (1) позитивний баланс, (2) користуватися накопичувальною системою Бонусної програми та (3) бути зареєстрованим у Додатку протягом 2 (двох) місяців. При наданні кредиту також враховуються інші показники, зокрема, Користувач повинен здійснити як мінімум 10 (десять) покупок або придбати продукцію Компанії на загальну суму 200 (двісті) гривень і більше за останній календарний місяць або частину поточного місяця.

4.4.3. Умови використання кредиту залежать від того, на якому рівні знаходиться Користувач в накопичувальній системі Бонусної програми:

4.4.3.1. Якщо Користувач знаходиться на Синьому рівні та має 339 (триста тридцять дев’ять) Зірок і менше (до нуля включно), то він може отримати кредит на купівлю 1 (одного) Напою або Страви. Якщо у Користувача на балансі більш ніж 339 (триста тридцять дев’ять) Зірок, то кредит не надається.

4.4.3.1. Якщо Користувач посідає Помаранчевий рівень та має 289 (двісті вісімдесят дев’ять) Зірок і менше (до нуля включно), то він має право оформити кредит на купівлю 1 (одного) Напою або Страви. Якщо у Користувача на балансі більш ніж 289 (двісті вісімдесят дев’ять) Зірок, то кредит не надається.

4.4.4. Після отримання кредиту на рахунку Користувача з’являється негативний баланс, який може бути погашений Користувачем у будь-який час. Дія одного кредиту розповсюджується на весь місяць, у якому було активовано послугу “Кава у Кредит”, а також весь наступний за ним місяць. Новий кредит надається тільки за умови відповідності вимогам, зазначеним у п. 2 Угоди користувача. Кредит не може перевищувати встановлені Компанією межі.

4.4.5. Погашення кредиту відбувається у стандартний спосіб накопичення Зірок у Бонусній програмі відповідно до п. 3 Угоди користувача та правил програми AROMA FRIENDS згідно з курсом 1 (одна) гривня дорівнює 1 (одній) Зірці.

5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
5.1. Компанія не гарантує безперебійну, безпомилкову роботу Додатку або відсутність інших дефектів. Компанія не несе відповідальності за будь-які збитки (в тому числі зміни в кількості накопичених Зірок) та упущену вигоду, причиною яких стало порушення в роботі Додатку та/або неможливість його використання (в тому числі, внаслідок блокування доступу Користувача до Додатку).
5.2. Компанія також не несе відповідальності перед Користувачем за:
5.2.1. підробку, крадіжку, знищення або несанкціонований доступ до Акаунту Користувача третіми особами;
5.2.2. втрату доступу до Акаунту в Додатку, що є результатом власної недбалості Користувач та / або результатом обставин, що не залежать від Компанії (в тому числі, технічні дефекти / збої в роботі Додатку)
5.3. Сторони (Компанія, Користувач) звільняються від відповідальності за недотримання Правил у разі, якщо їх виконанню будуть перешкоджати такі обставини як пожежа, аварія, страйк, війна, інший військовий конфлікт, інші обставини непереборної сили або законодавчі положення, накази, директиви державних установ, в рамках впливу зазначених перешкод, обмежень або дій та після попереднього повідомлення про це іншої Сторони.
5.4. У випадку наявності скарг щодо роботи Додатку, в тому числі у випадках будь-якої некоректності нарахування та / або використання Бонусів, Користувач може повідомити про це Компанію шляхом направлення листа з детальним описом ситуації на адресу: AromaFriends@aromakava.ua.

6. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
6.1. Ці Правила є обов’язковими для виконання у випадку використання Додатку та / або при наявності Акаунта в Додатку. Користувач має право в будь-який момент відмовитися від виконання цих Правил шляхом видалення Додатку зі свого пристрою.
6.2. Сторони (Компанія, Користувач) погодились, що вирішення будь-яких суперечок, що виникли в результаті використання Додатку, здійснюється шляхом переговорів та відповідно до цих Правил. У разі, якщо Сторони не змогли дійти згоди шляхом переговорів, вирішення будь-яких спорів здійснюється у порядку, передбаченому українським законодавством.
6.3. Будь-які питання, які не передбачені цими Правилами, регулюються відповідно до українського законодавства.
6.4. Стосовно будь-яких питань, пов’язаних з цими Правилами, Політикою Конфіденційності та / або використанням Додатку, Користувач може звернутися до Компанії за електронною адресою: AromaFriends@aromakava.ua.